Březen 2017

Několik fotek ze SHRED Madnes na Dvoračkách od denis95

trika s logem ZOO-CORE

30. března 2017 v 20:10 | pralesnička |  ZOO-CORE-WEAR
Sérka trik s mega logem Úžasný

SHRED Madness

30. března 2017 v 19:54 | koZOOroh |  EVENTS pozvánka
V Rokytnici to snowparkově žije hlavně na Dvoračkách, tagže info z jejich funparku zde:
Never Summer je ještě daleko a proto naše cRew Karlos, Mikeš a Marián se rozhodli, že by nebylo od věci ještě využít funpark k shredování s kámošema a kámoškami. Přijedou umělci s gramcema, aby nám to pěkně vyhrávalo. Mikeš vyhlásil soutěž o originální trik, takže trénujte, pilujte, hoblujte, ať nám vytřete zrak. Kdyby si chtěl někdo zafotit a zanatáčet, tak ho uvítáme s otevřenou náručí. Celodenní permice je za stovku a tomu Rauch ledový čaj se Snickerskou.
Sněhu zdar.

Rokytnickej park 2017

30. března 2017 v 17:42 | koZOOroh |  rkc park season 16/17
A jak snowpark v Rokytnici nad Jizerou vypadal v sezóně 16-17 vidíme ze supr fotek od @jk.photo.jan.kyncl

Valentýnská rychlovka - Afternoon Quickie no 34

27. března 2017 v 23:36 | koZOOroh |  FREEMAN Chameleon

Vychytat pojezd ve streetu nebejvá záležitostí typu hele trubka, dem ji vojibbovat. Nýbrž to chce přípravu, trpělivost, štígro na počásko a někoho, kdo vám to zaznamená. Freeman řeší v Norsku snowpark a tenhle klandr měl vyhlídnutej už od začátku sezony. Prostě první den, co přijedeš do nový země, potkáš street spot a víš, že to tam jednou padne a už jen čekáš, kdy se to všechno sejde. A zrovna náhodou to vyšlo na toho bláznivýho Valentýna, což fuckt v plánu nebylo. Ale tak když už se to semlelo v ten den, tak se to prostě tak jmenuje. Padnul tam jen grind, páč se muselo počkat, až se vypnou vleky a pak už slunko zapadalo zatraceně rychle, tak nebyl čas vymejšlet další kousky.

Komáří jarní úklid

27. března 2017 v 22:38 | KOmár |  ZOO-CORE-KOMÁR 2017
Parta nesmysl bikerú NO FUTURE BIKES pořešila v KOmáru jarní listohrabací úklid, to bude zase jízda, yesss Mrkající

Telecí stickerky

27. března 2017 v 12:25 | TELE obecný |  STICKERs
Samolepky s teletem řezaný i digitálně tištěný, vivat telemark Úžasný

sněhová helma

20. března 2017 v 13:17 | koZOOroh |  MIX
Biková sezona se blíží a takhle si na sběhu chvíle krátí biker KIWI.

Prej to de z kopce

18. března 2017 v 22:53 | koZOOroh |  rkc park season 16/17
Tak jsme tuto sezonu zaznamenali jakési info, jak to v Rokytnici vypadá, tak číhejte Smějící se

Takže to shrneme nejede lysá lanovka a pro jistotu už ani zalomeny. Za plný jizdny jede jen priblizivak, kterým si dojedu tak maximálně sednout do hospody. Příště si zavolám skútr, lyže nechám doma a vyjde to levněji takhle za 490 nic moc. To ani nemluvím o tom ze minule sice lysá jela, ale červená fis ne a druhá strana z půlky uzavřena na závody, asi chcete aby se ty lidi zabili, když pustíte 100% kapacitu lanovky na 25% šířku sjezdovky, kde si lidi jezdí přes lyže. Doporucuju všem si 2x rozmyslet než navštívíte toto středisko.

A tohle má největší grády S vyplazeným jazykem . Link na diskuzi s nevěřícími komenty, které stojí za to, jsou zde. Pan Švéd je týpek a rozhodně né anonym, za což ho spousta lidí raději považuje Úžasný

23 prosinec v 14:30
Reportáž psaná na lanovce... Plný nadšení a očekávání z nové lyžařské sezóny jsem ráno lehce před osmou hodinou vystoupil po eskalátorech na dolní stanici přibližovací lanovky. Aniž bych chtěl, okamžitě jsem byl osprchován zasněžovacím systémem. Moc příjemné to nebylo, zejména po ránu. Nehledě na to, že doma sprchu máme a dokonce teplou. Poté jsem nasedl na šneka(rozuměj přibližovací lanovku) a závratnou rychlostí plný očekávání stoupal na můj milovaný kopec. Krásně chladil svojí zadnici, neboť jsem si sedl na namrzlou sedačku lanovky a přibližně po 15-ti minutách vystoupil na pozemku pána, co nějakou záhadou staví poněkud ošklivý hotel samozřejmě uprostřed sjezdovky a velmi těsně výstupu z lanovky. Již teď vidím povalující se lyžaře, kteří se poněkud úzkou cestou snaží dostat na sjezdovku. Pro lyžaře žádný problém, pro méně zdatné s dětmi hrůza. O slušně připravených sjezdovkách se tady nikomu ani nezdá. Velká opatrnost je na místě, na sjezdovkách a zejména okrajích sjezdovek je mnoho děr kam lze snadnou spadnout, dále raději nemyslet... Otestoval jsem lanovku na Lysou horu, snažil se podívat, zda-li někdo připravuje červenou FIS sjezdovku, ale nic neviděl. Naopak v horní části je velmi dobře vidět prorůstající borůvčí, tak si říkám, kolik asi musí být sněhu, aby se dalo lyžovat... Při sněhové nadílce posledních let těžko metr a více napadne... A tak mě napadá, nebylo lepší použít finanční prostředky které byly použity na půjčovnu a servis lyží na zasněžování červené sjezdovky? Kolik asi přiláká tato sjezdovka platících zákazníků? A kolik vydělá půjčovna? Slyšel jsem něco o 3 milionech na pořízení půjčovny... Cestou od horní stanice na Lysé hoře jsem jel po trávě, borůvčí a trochou sněhu, stejně jako pak na modré sjezdovce až po horní stanici vleku Zalomený. Otestoval jsem Slalomák a jezdil po bramborách. Již jsem byl velmi otrávený a říkal si, že zkusím bufet U Zalomenýho, slyšel jsem něco o výměně nájemce. Upřímně řečeno připadal jsem si jako v roce 1980 co se týká nabídky, nemluvě o cenách... V nabídce polévka, utopenec za 45,-, smažený sýr za 140,- klobása+hranolky myslím za 95,- a polévka... Tragédie, díky Tóšo za doby dávné a velmi dobré občerstvení i fajn atmosféru... Akce výměna nájemců se tedy neosvědčila, ani jsem nejel na prodražený Kokrháč. Nájemce dob minulých měl velký a velmi chutný výběr, ale teď to jistě neplatí. Nicméně nepřijel jsem za občerstvením, ale lyžováním. To je vcelku tragické a protože tuším, že mi Ježíšek přinese velmi drahé lyže, přinesu nové jistě zníčené lyže z nepřipravených sjezdovek panu řediteli k proplacení. Ono to totiž jinak nedopadne.